שפיכה מהירה

גברים רבים מתמודדים עם בעיית שפיכה מהירה. התופעה נפוצה בכלל האוכלוסייה הגברית ולא פוסחת על אף אחד. היא מופיעה אצל גברים דתיים וחילוניים, צעירים ומבוגרים. פעמים רבות מקור הבעיה נמצא בגורמים פיזיולוגיים ולפעמים מקור הבעיה קשור בגורמים פסיכולוגיים כגון: חוסר ניסיון, חוסר התמדה, חרדת ביצוע, התרגשות יתר ועוד.

 

הפתרונות לבעיה

את הפתרון לבעיה זו ניתן למצוא במספרת דרכי התמודדות: טיפול על ידי מומחה, תרגול, קונדום וכן גם ספריי השהייה.

 

טיפול על ידי מומחה

ישנם מטפלים מקצועיים רבים שיודעים להעניק טיפול נפשי ופיזי שמטרתו להתמודד עם בעיות בחיי המין בכלל ושפיכה מהירה בפרט. אותם מטפלים, יודעים ללמד עקרונות ותרגילים שמטרתם לשפר את ההתמודדות עם בעיות הקשורות בשפיכה מהירה ואי שליטה בעת קיום יחסי מין.

 

תרגול נשימות ואימון פיזי שקשור בהתאפקות

כמו בכל דבר אחר, ניתן ללמוד להתמודד עם הבעיה על ידי לימוד עצמי ברשת האינטרנט. ניתן לבצע באופן עצמאי תרגילים שמטרתם להרגיל את הגוף להתאפק ולעצור את השפיכה. בסופו של דבר, זה עניין של תרגול.

 

קונדום

הקונדום לרוב משמש כאמצעי מניעה במהלך קיום יחסי מין. מבחינת הדת, השימוש בקונדום בעייתי כי הוא מהווה אמצעי שעוזר לשפיכת זרע לבטלה, אולם ניתן להשתמש בו לתחילת האקט המיני על מנת שהשפיכה לא תגיע בשלב מוקדם מדי. בהמשך האקט ניתן להוריד אותו ובכך להאריך את משך הזמן של קיום יחסי המין.

 

תכשירים טבעיים

– גולת הכותרת. התכשיר הטבעי היעיל והאיכותי ביותר הוא ספרי השהייה שמבוסס על חומרים טבעיים. על ידי התזת החומר על איבר אמין, מתבצעת מעין פעולת אלחוש קלה שמורידה את הרגישות באיבר המין ובסביבתו. על ידי כך, גורמת לעיכוב השפיכה בעת קיום יחסי מין. היתרון הגדול של תכשיר טבעי מסוג ספרי השהייה הוא האפשרות להימנע ממבוכה שקיימת במפגש עם מטפל ויחד עם זאת להיעזר במעין גורם חיצוני וטבעי שמלמד את הגוף לעכב את השפיכה באופן אוטומטי. לכן, השימוש בספרי השהייה הוא היעיל והאיכותי ביותר מבין שאר הפתרונות המוצעים.

 

האם ספרי השהייה נוגד אמונות יהודיות?

ראשית, נקדים ונאמר שהתשובה לשאלה זו עשויה להשתנות בהתאם לקהילה הדתית שאליה אתם משתייכים ולרמת ההקפדה. שנית, נציין כי הרעיון המרכזי של ספריי השהייה הוא עיכוב השפיכה והארכת משך הזמן של יחסי המין, כלומר, הספריי נועד להגביר את ההנאה מעצם קיומם. לכן, ככל שמטרת יחסי המין הם הפריה בלבד, ספריי השהייה עשוי להיתפס כנוגד אמונות יהודיות. אולם חשוב לציין כי הוא עשוי לעכב שפיכה מהירה שעלולה לקרות עוד לפני שהזרע נקלט בתוך איבר המין הנשי וכן, הספריי עשוי מחומרים טבעיים ולא חומרים מלאכותיים שעלולים להיתפס כלא כשרים, או כמעוררים גירוי והנאה מינית.

מגן דוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Israeli flag

צרו איתנו קשר >>

דילוג לתוכן