היכרות עם מאפיינים שונים של רישום בטאבו היא חובה לכל מי שמתכננים לקנות נכס נדל"ן. עם זאת, לא באמת חייבים לקבל לבד את ההחלטות בנושא הרגיש הזה ותמיד כדאי לערב עורכי דין שמגיעים מהתחום ומכירים אותו

התייעצות עם עורך דין היא חלק בלתי נפרד מהתהליך של רכישת נכס נדל"ן. בין אם בוחרים לקנות נכס מן הסוג הזה למגורים ובין אם מתכננים להשקיע בו כדי להפיק תשואה, התייעצות עם בעלי מקצוע חייבת להיות חלק מהתהליך. בין היתר, רואים את זה גם באופן שבו מנהלים את החוזה מול מי שמוכרים לנו את נכס הנדל"ן וגם במה שקשור להתנהלות הבירוקרטית מול המדינה.

 

החשיבות של רישום בטאבו

התייעצות עם עורך דין נדל"ן מנוסה היא פתרון מעולה לגבי רישום בטאבו. בגלל החשיבות של רישום בטאבו וההשפעה שלו עלינו כבעלי הנכס גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך, עלינו להתייעץ כמה שיותר מוקדם עם עורך דין שמגיע מהתחום ומכיר אותו. כאשר עורך דין בקיא מצד אחד בדיני נדל"ן ומצד שני מכיר את האינטרסים שלנו, יש סיכוי גבוה שגם הרישום בטאבו יגן עלינו.

 

מהו רישום בטאבו?

פעולה מהסוג של רישום בטאבו הופכת את הנכס למשהו ששייך לנו. אמנם בשלבים של נטילת הלוואת משכנתא לדוגמא הפעולה של רישום בטאבו תתבצע על שמו של הבנק, אבל לאחר תום תקופת ההלוואה הוא אמור לעבור על שמנו. חוץ מזה, אנחנו יכולים להשתמש ברישום כזה כדי לבדוק למי שייך הנכס שאותו אנחנו מתכננים לקנות.

 

למה כדאי לבדוק רישום בטאבו?

האמת היא שלא חייבים לבצע לבד את התהליך הרגיש והחשוב כל כך של בדיקת רישום בטאבו. בגלל שיש היבטים שונים של רישום בטאבו ועל רקע ההשפעה שלו על הבעלות שלנו על הנכס הכי יקר שככל הנראה יהיה לנו בחיים, עדיף לערב בעלי מקצוע. אם מדובר על עורכי דין מנוסים שמגיעים מהתחום של דיני נדל"ן ומייצגים את האינטרסים שלנו מול הרשויות, יש סיכוי גבוה שנהיה מרוצים מהתוצאות.

 

האם אפשר להחליף רישום בטאבו?

היתרון של התייעצות עם עורך דין כולל את האפשרות של החלפת הרישום או עדכון שלו. את זה עושים למשל אם מחליטים למכור את הנכס, להעביר בעלות לילדים או בשורה ארוכה של סיטואציות נוספות. אבל גם פה, עדיף להשקיע בבחירת עורך הדין המנוסה ביותר ולהעביר אליו את האחריות.

 

כמה עולים שירותים משפטיים מעורכי דין?

החדשות הטובות הן שלא צריכים לחרוג מהתקציב על מנת לדאוג שאיש מקצוע מתחום המשפטים ייקח אחריות על הנושא של רישום בטאבו עבורנו. אם מתייעצים מוקדם עם עורך הדין ובוחרים אותו לפי המלצות של לקוחות מרוצים, אפשר לשלם פחות על שכר הטרחה ועדיין לקבל שירות מעולה.

נכס נדל'ן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Israeli flag

צרו איתנו קשר >>

דילוג לתוכן