בין שלל המצוות ביהדות נמצאת גם מצוות גמילות חסדים. המשמעות של גמילות חסדים (גמ״ח) היא עזרה ללא תמורה לאנשים שזקוקים לה. אם חלילה מצאתם את עצמכם במצב כלכלי מורכב או קשה, אולי הלוואת גמ״ח יכולה להיות הפתרון עבורכם. בואו ניתן מבט עבור מי ולאילו מטרות הלוואת גמ״ח יכולה להתאים.

 

מה זה הלוואת גמ״ח?

הלוואת גמ״ח היא פתרון כלכלי שמטרתו לתת לאדם כסף נזיל, לרוב סכום גבוה ובבת אחת, שיוחזר בתשלומים, ללא ריבית. מעניק ההלוואה לא מקבל שום תמורה גשמית להלוואה, בניגוד לבנק שמרוויח ריבית מכל הלוואה. הלוואות גמח בכל הארץ מתבצעות כדי לעזור לאנשים שהגיעו למצב כלכלי בעייתי, שלעיתים הבנק, עם שלל עמלותיו וריביותיו, הוא לא הפתרון הנכון עבורם.

 

האם הלוואת גמ״ח יכולה להתאים לי?

חשוב לזכור שאפילו למרות המצווה הגדולה של גמילות החסדים – הלוואת גמ״ח היא עדיין הלוואה שצריך להחזיר. כדי לוודא שהאדם שלוקח אותה יכול לעמוד בפירעון ההלוואה, ולהחזיר את מלוא הסכום למלווים, יש לעמוד במספר תנאים כמו הצגת נכסים או ערבונות, מתן עדות מטעם ערבים או אנשים שונים, המצאת תלושי שכר ועוד. יחד עם זאת, כפתרון נטול ריבית – הלוואת גמ״ח דחופה היא פתרון טוב ומשתלם בהרבה מאשר הלוואה בנקאית רגילה.

לְהַלווֹת

מטרות ההלוואה

הלוואות בנקאיות וקווי אשראי מלווים בבדיקות בירוקרטיות שונות, ולעיתים התשובה הלא נכונה, או "מצב הרוח׳׳ של הבנק עלולים להשפיע על החלטות כלכליות גורליות בחיינו. הבנק יכול לבקש לדעת למה אתם צריכים סכום כסף שכזה, ומה התוכניות שלכם עבורו. הלוואת גמ״ח מיועדת לכל מטרה, ללא בדיקה ישירה של מטרות, וזאת על מנת לאפשר ללווה חופש להתפתחות כלכלית או לפתור בעיות דחופות.

 

אנחנו והערבים שלנו

כמו במוצרים פיננסים אחרים, גם בהלוואות גמ״ח, הלווה עשוי להידרש להמציא ערבים. אמנם בהלוואת גמ״ח יש אלמנט של מצווה, אך עדיין צריך לייצר מצב בו מובטחת החזרה מלאה של ההלוואה. כאשר הלווה מסוגל לספק 1-3 ערבים, נוצרת שכבת אבטחה אשר הופכת את ההלווה לבטוחה יותר, ונגישה בהרבה לבעלי ציון אשראי נמוך, או לאנשים עם היסטוריית אשראי מוגבלת.

 

מכל מקום, ללקוחות כל הבנקים

הלוואת גמ״ח, כמוצר פיננסי, זמינה עבור כל מי שצריך אותה. היא מאפשרת מענה מהיר, יעיל, ומכל מקום בעולם, ללקוחות רוב הבנקים. את ההלוואה ניתן לבקש באופן מקוון דרך האינטרנט, ובעת הצורך, לקבל את ההלוואה ללא תלות או יידוע הבנק בעניין.

 

לסיכום

החיים מסובכים ומפותלים, וגם הטובים ביותר שבינינו יכולים למצוא את עצמם עם הוצאה לא מתוכננת, מצב בעייתי שמצריך סכום כסף מידי, או חלילה מצב חירום משפחתי או רפואי. בעוד שהלוואה בנקאית או פתיחת קווי אשראי הם פתרונות נפוצים, הם יכולים להיות מוצרים פיננסים יקרים ולא יעילים, ובמקרים מסוימים לא נכונים ולא אפשריים עבורנו. הלוואות גמ״ח יכולות לעקוף את הבעיה הזאת, ולספק לנו פתרון מהיר ודחוף, ללא נטל ריביות.

פתרון פיננסי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Israeli flag

צרו איתנו קשר >>

דילוג לתוכן