על אף הדעה הרווחות כי חופשה כשרה היא חופשה יקרה בהרבה מחופשה רגילה, מדובר בטעות וזאת משום שכיום ניתן באמצעות חברת Kosher bookings ניתן לרכוש חבילת נופש כשרה במחיר אטרקטיבי ונוח לכל כיס.

חופשה בחו"ל – לא לעשירים בלבד

כולנו מעוניינים להפסיק לרגע את החיים הלחוצים במדינת ישראל ולצאת לחופשה מפנקת בחו"ל. אם בעבר חופשה בחו"ל נחשבה להוצאה כבדה ויקרה מאוד אשר התבצעה אחת לשנה, כיום בזכות מהפכת שמיים פתוחים כמו גם כניסתן של חברות כמו Kosher bookings ענף התיירות השתנה ללא הכר, זאת באמצעות מתן חבילות אטרקטיביות מאי פעם ליציאה לחו"ל במתכונת משפחתית או זוגית, המספרים מדברים בעד עצמם: רק בקיץ האחרון טסו ליעדים שונים בעולם מעל 2.5 מיליון ישראלים, וע"פ ההערכות המספרים ימשיכו לזנק. נמל התעופה בן גוריון נחשב כיום כאחד מנמלי התעופה העמוסים ביותר בעולם, זאת משום שיכולת הקיבולת שלו איננה יכולה לעמוד בעומס, ולכן הוקם לאחרונה נמל התעופה עובדה הסמוך לאילת כמו גם מתוכנן נמל תעופה בשני באזור עמק יזרעאל. הסיבה לנהירה ההמונית של הישראלית נעוצה כמובן במחירים נוחים מאוד, אך לא רק בעבור הציבור החילוני אלא גם בעבור הציבור הדתי והחרדי אשר מעוניין לצאת לחופשה לחו"ל – מדובר במהפכה של ממש בענף. מאז החלו יותר מלונות להיות כשרים בכל רחבי הגלובוס (כמו למשל ביעדים חמים כמו קפריסין או פראג) אנו עדים לעלייה של עשרות אחוזים בהתעניינות של הציבור הדתי והחרדי, כמו גם ציבור שומר מסורת אשר חשוב לו להגיע למלון שהוא כשר ואשר מאפשר לקבל את כל השירותים הנלווים, רק בהשגחה מלאה כך שניתנת כעת הזדמנות לתכנון חופשה בעבור כל המשפחה במחירים זולים יותר מאי פעם, ומה שבטוח – הרבה יותר זול מאשר רכישה של חופשה בישראל. על כן, חופשה בחו"ל היא כבר איננה חופשה לעשירים אלא לכל פלחי האוכלוסייה, ובפרט לציבור הדתי והחרדי אשר מונה בישראל עשרות אלפי בני אדם, זאת בנוסף למיליוני היהודים המאמינים אשר שוהים בכל רחבי העולם.

בתי מלון

כמה זה עולה?

השאלה החשובה ביותר בכל הקשור לחופשה בחו"ל היא כמובן נושא המחיר. למעשה, בשנים האחרונות ישנה ירידה משמעותית במחירי החופשות וכיום ניתן במאות שקלים בלבד לצאת לחופשה מפנקת במגוון רחב של יעדים בכל רחבי העולם. אחד החסמים הגדולים ביותר היה בעבור הציבור הדתי והחרדי שומר המצוות, זאת משום שהם נאלצו להוציא סכומים נוספים בעבור רכישה של כלים כשרים כמו גם נאלצו להביא אוכל מהבית. אין עוררין על כך כי בתקופת הקיץ כמו גם החגים מחירי החופשות בישראל יכולים להגיע גם לעשרות אלפי שקלים בעבור משפחה, כאשר לא תמיד ניתן לקבל שירות של מלון הכול כלול אלא רק על בסיס חצי פנסיון, מה שנותן תמורה מועטה תמורת הכסף. לכן, לא משנה אם מדובר בקיץ או חגים תוכלו להיות בטוחים כי באמצעות חברת Kosher bookings תקבלו את הדיל הטוב ביותר וזאת מבלי חשש שתצטרכו להביא אתכם דברים נוספים כמו שימורים וכלים חד פעמיים וזאת משום שכיום רוב המלונות אשר מוצעים לציבור ע"י החברה הם מלונות בסטנדרט הגבוהה ביותר אשר מבטיחים לאורחים שלהם שהייה נעימה וכשרה למהדרין במתכונת של חצי פנסיון, זאת בהתאם לתקציב.

כיצד ניתן להקל בעלויות?

כאמור, המחירים של הטיסות והמלונות בעבור חופשה בחו"ל הם אטרקטיביים ביותר, אבל ניתן להוריד עלויות גם בלקיחה של חבילת נופש או טיול מאורגן. ברכישה של חבילה ניתן למעשה לקבל את כל שלל השירותים הכוללים בין השאר טיסות ישירות, הסעות מאורגנות וכן מלון וזאת מבלי להוציא שקל נוסף מהארנק. בנוסף, באמצעות חברת Kosher bookings ניתן לקבל שירותים נוספים הכוללים בין השאר סיורים מודרכים בעברית, הבטחה כי מדובר במלון כשר וכן מלונות ברמה טובה. בנוסף, מומלץ לבצע השוואת מחירים בין החברות השונות וזאת על מנת לקבל בסופו של דבר את הצעת המחיר לחופשה כשרה במחיר הטוב ביותר, זאת משום שהשוואת מחירים הוא הצעד הטוב ביותר שניתן לבצע כדי להיות בטוחים כי ההצעה שקיבלנו היא ההצעה האטרקטיבית בעבור חופשה כשרה בחו"ל.

 חופשה כשרה בחו"ל – באמצעות חברת Kosher bookings

אם ברצונכם לקבל מידע נוסף לגבי חופשה כשרה בחו"ל והמחירים – השאירו את הפרטים שלכם באתר ונציג החברה יחזור אליכם בהקדם האפשרי, כך שתוכלו  להתחיל לארוז את המזוודות ולבחור את היעד הבא לחופשה משפחתית או זוגית כשרה.

להזמנת חופשה כשרה בחו"ל: https://www.kosherbookings.com

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Israeli flag

צרו איתנו קשר >>

דילוג לתוכן