יש לא בני ובנות זוג שמחליטים להתגרש מסיבות כאלה ואחרות. תרחיש זה מצריך הסתייעות מצד עורך דין שעוסק בדיני משפחה. חשוב לציין שמדובר במי שעונה על 3 הקריטריונים הבסיסיים: קיבל חוות דעת טובות מלקוחותיו הקודמים, בעל וותק רב בתחום וידוע כמי שנלחם עבור האינטרס של לקוחותיו. הישארו כאן ותגלו מהי החשיבות שניצבת מאחורי הקריטריון השלישי והחשוב ביותר.

 

סיבה ראשונה – תוכלו לקבל הגנה מקצועית

התפקיד העיקרי של עורך דין שמלווה את בני הזוג בהליך הגירושין נוגע להגנה על זכויותיו המשפטיות של הלקוח. נציין שבני זוג שיתחילו בהליך ללא ייצוג משפטי, עשויים למצוא את עצמם בסיכון גבוה. שכן, הם עלולים לוותר (מבלי שהם מודעים לכך בכלל) על זכויות בסיסיות ועל האפשרות לקבל החלטות מסוימות שיפגעו בהם לרעה בהמשך החיים. הסתייעות מצד עורך דין מומלץ בתחום זה תאפשר לכם להיות בטוחים בכך שהוא יפעל לטובתכם בתחומים שונים.

להחליט להתגרש

 

סיבה שנייה – תוכלו להיאבק על המשמורת שרציתם

כל אחד מבני הזוג צריך להחליט מראש לגבי סוג המשמורת המתאימה לו. סביר להניח שבשלב זה יש בידיכם החלטה ברורה בנושא. אם כך, כדאי שתדעו שפנייה לעורך דין שיילחם על האינטרסים שלכם תעלה את הסיכויים לקבלת התוצאה הרצויה. כן, עורך דין שכזה ידוע במומחיות שלו בכל הנוגע לכישורי המשא ומתן בנושא משמורת. לחצו על הקישור הבא ותוכלו לגלות איך נראה אתר של עורך דין מומלץ שכזה: https://www.todivorce.co.il.

 

סיבה שלישית – תוכלו לקבל עצות אובייקטיביות

זה לא סוד, השאיפה של רבים מאתנו היא להתגרש כשמסכימים על הכל. ניתן להגשים אותה באמצעות פנייה לעורך דין שיילחם על האינטרסים שלכם. שכן, זה יעניק לכם עצות אובייקטיביות שינבעו על סמך הניסיון הרב שלו בתחום. כך תוכלו להכיר בהשלכות של הבחירות השונות ולקבל בסופו של דבר את ההחלטה המושכלת שתהיה נכונה עבורכם לטווח רחוק.

הגנה מקצועית

 

כך תגיעו לעורך דין מסוג זה

היכרות מעמיקה עם עורך דין שיילחם על האינטרסים זה טוב ויפה, אך זה לא מספיק. שכן, אתם צריכים לדעת איך תוכלו למצוא אותו מבין ההיצע העצום שקיים כיום. נמליץ להסתייע במכרים שעברו גירושין לאחרונה, כדי לשמוע את חוות דעתם בנושא. מי שרוצים לבדוק את העניין באופן דיסקרטי, יכולים לקרוא ביקורות שנכתבו בפורומים של גרושים – גרושות או בלשונית הביקורות של גוגל שמרכזת את האינפורמציה הרלוונטית.

 

השורה התחתונה – הגיע הזמן לפנות לעורך דין

גברים ונשים שבוחרים להתגרש, צריכים לפנות עוד היום לקבלת ליווי מקצועי שיינתן מצד עורך דין מוסמך שיילחם על האינטרסים שלהם. בשלב זה אתם יודעים מה עליכם לעשות, כדי לקבל את השירות המדובר. כך שנותר לכם רק ליישם את שנכתב לעיל ולהתחיל בהליך בידיעה שאתם נמצאים בידיים טובות.

עורך דין מוסמך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Israeli flag

צרו איתנו קשר >>

דילוג לתוכן