קיימים מספר מותגים אשר שולטים בעולם גרילי הגז- המותגים הללו מספקים עבורכם גרילי גז בטכנולוגיות חדשניות ומתקדמות, חומרים איכותיים ואחריות למספר רב של שנים. במאמר הבא נפרט עליהם ועל איכות המוצרים שלהם.

 

WEBER

הגרילים של חברת weber הם חלומו הרטוב של כל חובב בשר ומגיעים עם אחריות לעשור! חברת weber התפרסמה בכל העולם בזכות הגרילים המצוינים שלה בזכות חומרים איכותיים כמו פורצלן, אלומיניום ואמיל. ניתן למצוא אצלם את כל סוגי הגרילים החל מהגודל, שטח צלייה וגמישות בתקציב.

בחברת weber חשבו על כל מה שתצטרכו בגריל שלכם החל מגלגלים לניידות, משטחי עבודה קומפקטיים ומתקפלים, עיצוב אלגנטי שיעיל בשמירה על החום ושימוש באדים ובעשן.

 

גרנדהול

חברת גרנדהול היא בינלאומית ויושבת בארצות הברית, אוסטרליה, טאיוואן והולנד. החברה מתמחה בייצור גרילי גז החל משנת 1976. הגרילים של חברת גרנדהול ידועים בעיצוב הקלאסי שלהם והם מייצרים גרילים שיכולים להגיע לחום גבוה במיוחד. מוצרי החברה מסופקים עם חמש שנות אחריות ולכן תוכלו להסיר דאגה מליבכם למשך חמש שנים לפחות.

 

נפוליאון

נפוליאון היא לא רק גבינה ועל שמו הוקמה גם חברה משפחתית שנוסדה בשנת 1976 ומייצרת מגוון גרילי גז איכותיים בטכנולוגיה מתקדמת וחדשנית. החברה הוקמה בקנדה וכל מוצריה עשויים מנירוסטה חזקה ויציקות של חומר האלומיניום הידוע בחוזקו. בשונה מן החברות האחרות, חברת נפוליאון מיוחדת באחריות הלא רגילה שלה ומאחר והיא בטוחה במוצריה היא מעניקה אחריות לכל החיים עבור לקוחותיה.

 

צ׳רברויל

חברת צ׳רברויל מייצרת בעיקר גרילים לחצר וכל המוצרים שמתלווים לברביקיו. מותג צ׳רברויל הוא המותג הוותיק ביותר בארצות הברית לגרילי גז והם החלו לייצר גרילים בשנת 1948. צ׳רברויל הוא המותג הנפוץ ביותר בארצות הברית והמאפיין הבולט של המוצרים שלהם הוא פטנט שהמציאו- בעזרת אינפרה אדום לגריל יש יכולות צלייה גבוהות ואיכותיות לפיזור חום באופן שווה ובזמן צלייה קצר יותר לעומת צלייה רגילה. יתרון נוסף של האינפרה הוא הפחתה של עד 50 אחוז בשימוש בגז.

 

איכות המותג וזמן האחריות

לאחר שסיפרנו לכם על המותגים הנחשקים ביותר בעולם גרילי הגז חשוב גם שנסביר איך לבחור את המותג שממנו תקנו את הגריל שלכם. קיים קשר מוכח בין איכות המותג וזמן האחריות שהחברה מספקת. ככל שהמותג בטוח המוצרים שלו ובאיכותם כך האחריות למספר שנים רב יותר. רוב המותגים מיובאים ע״י חברות בארץ וחשוב לבחור בחברה בעלת שירות לקוחות שיעזור לכם בבחירת הגריל ויספק לכם מידע אודות המוצר והשימוש בו.

בחירת גריל גז שישרת אתכם שנים רבות עלולה להיות מבלבלת מהמבחר הרב שקיים בשוק. כדי שתבחרו בחברה בעלת תודעת שירות גבוה ובמותג בעל אחריות לשנים רבות. אנו משקיעים לא מעט כסף בגריל גז ורוצים להנות מאיכותו כמה שאפשר.

גריל גז

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Israeli flag

צרו איתנו קשר >>

דילוג לתוכן