לכולנו מגיע "ברייק" לפעמים מחיי היום יום, ותקופת החגים היא תמיד זמן כיף ונעים לשבור את השגרה ולצאת לחופשה בחו"ל. עבור שומרי הכשרות משימת ארגון הטיול היא קצת יותר מורכבת, היות ויש לקחת בחשבון מספר מרכיבים שאינם מובנים מאליהם בטיול בחו"ל. במדריך הבא נסביר איך לארגן חופשה כשרה בחגים, למען אותם אנשים שזקוקים לטיול כשר בכשרות רגילה או מחמירה ככל שתהיה. אז בואו נתחיל!

 

כשרות – החל משלב הטיסה

אז איך לארגן חופשה כשרה בחגים? הכשרות היא אכן נושא שמצריך בדיקה ווידוא מול כל אחד מהגורמים שקשורים בטיול שלכם, בדגש על חברת התעופה והמלון. על מנת לדאוג לארוחה כשרה על המטוס, יש להגיש בקשה לחברת התעופה עד 48 שעות לפני הטיסה. בצורה זו תוכל חברת התעופה שלכם להתארגן לצרכי הכשרות שלכם. על גבי כרטיס הטיסה שלכם אמורות להיות מצוינות האותיות KSML, שפירושן ארוחה כשרה.

 

מלון כשר – יש דבר כזה?

אז קודם כל, בהחלט כן. כחלק מאיך לארגן חופשה כשרה בחגים כדאי לדעת שקיימים מלונות בבעלות יהודית שמראש מספקים שירותים כשרים במלון, אך גם במלונות שאינם בבעלות יהודית ניתן למצוא פתרונות כשרים כמו דלת שנפתחת באמצעות מפתח רגיל ולא באמצעות כרטיס מגנטי, או שהדלת הראשית שלהם יכולה להיפתח בשבת באופן ידני ולא באופן אוטומטי. חשוב לבדוק את הדברים האלו מבעוד מועד על מנת לא להיות מופתעים ברגע ההגעה למלון.

לובי

איך לארגן חופשה כשרה בחגים – היערכות מראש

רבים המטיילים שמצטיידים במזוודה עם אוכל מהבית. זה יכול להיות אוכל מוקפא וכן קופסאות שימורים. במידה ולקחתם איתכם אוכל מוקפא, יש לוודא עם חברת התעופה שהמזוודה נשלחת בבטן המטוס, כך שהאוכל יישמר בטמפרטורה של כמינוס 50 מעלות, וישמור על קפאונו.

 

איך לארגן חופשה כשרה בחגים מבלי כאבי ראש?

שאלה מצוינת. אחת האלטרנטיבות האפשריות היא לפנות לחברות תיירות המתמחות בארגון חופשה כשרה בחגים ובכלל, ושתחסוך לכם את כאב הראש המלווה את הבדיקות המקדימות שלכם לקראת הטיול. מה זה אומר?

חברות התיירות בעלות הניסיון ידעו בדיוק לאיזה מלון להפנות אתכם, איפה משתכנת הקהילה היהודית באיזור, מסעדות כשרות ועוד. בצורה זו לא תצטרכו לדאוג בעצמכם לכל הפרוצדורה שמסביב, יהיה מי שיעשה זאת עבורכם.

 

חברה מומלצת לארגון חופשה כשרה בחגים

על חברת שינפלד תיירות שמעתם? החברה המקצועית מארגנת טיולים כשרים לכל העולם ודואגת לכל הצרכים שלכם – אוכל כשר, מלונות, אווירה יהודית, תפילות ועוד. עם שינפלד תיירות לא תצטרכו  לארגן שום דבר בעצמכם. נשמע טוב, לא? לארגון טיול פסח כשר בחו"ל מבית שינפלד היכנסו לאתר החברה, בחרו את היעד המבוקש ורוצו לארוז. אז איך לארגן חופשה כשרה בחגים? פשוט וקל, פנו לחברת שינפלד תיירות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Israeli flag

צרו איתנו קשר >>

דילוג לתוכן