בתור בעלי עסקים, מעבר של עסק יכול להיות רגע מלחיץ. מעבר לחששות, ההעברות המורכבות, העובדים הרבים וקשיים נוספים הכרוכים בכך, העסק צריך להמשיך להכניס בכל זמן והמטרה היא לצמצם את הזמן בו העסק עובד באופן חלקי או לא עובד כלל. כדי לעשות זאת, נדרש להוביל את הציוד המשרדי באופן המקצועי והיעיל ביותר. במאמר זה, נציג את הציוד המשרדי אותו ניתן להוביל בעזרת חברת הובלות.

 

הובלת ציוד משרדי בעזרת חברת הובלות

כשעסק רוצה להוביל ציוד משרדי למשרד חדש, קיימים מספר היבטים הקובעים את זמן ההובלה, האמצעים הנדרשים לכך וכמובן – מחיר ההובלה. חברות הובלה שונות מאפשרות לבעל העסק הובלה של ציוד משרדי שונה, כאשר כל הצעה משתנה לפי הציוד אותו בעל העסק רוצה להעביר. ריכזנו עבורכם את סוגי הציוד המשרדי אותו ניתן להוביל בעזרת חברת הובלות.

 

ציוד משרדי קטן

כשמדובר בציוד משרדי קטן, כגון מסמכים, ציוד שולחני (שדכנים, מקלדות, מחשבים וכד') ניתן להובילו, לרוב, ללא אילוצים מיוחדים. יש לוודא מול חברת ההובלה (או האריזה, אם קיימות חברות נפרדות) לאריזה בטוחה ומסודרת, כך שכלל הציוד יגיע למשרד החדש ללא פגע. רצוי לבדוק מראש המלצות לאריזת מוצרי חשמל באופן בטיחותי.

 

רהיטים קטנים ובינוניים שלא דורשים פירוק

רהיטים קטנים, דוגמת כיסאות, שולחנות קטנים או חפצי נוי לא גדולים ניתנים להובלה, גם הם, לרוב ללא אמצעים מיוחדים. יש לוודא כי הם נארזים כראוי כדי למנוע פגיעות ושריטות, אך ציוד משרדי זה לא דורש מהמובילים כלים מיוחדים או זמן להעבירם למשאית.

 

רהיטים גדולים שניתנים לפירוק

רהיטים דוגמת שולחנות גדולים, שידות וארונות לעתים דורשים פירוק כדי להעבירם במעלית, מדרגות או לתוך משאית ההובלה. כשמדובר בהובלה מסוג זה, רצוי לתאם ציפיות עם חברת ההובלה טרם יום המעבר – מחיר ההובלה ייקבע בהתחשב בכמות הציוד שיש לפרק, וכן זמן ההובלה.

 

רהיטים גדולים שלא ניתן לפרק

לעתים, ציוד משרדי גדול לא ניתן לפירוק ודורש אמצעים מיוחדים כדי להוציאו מהמשרד הישן, להובילו ולהכניסו ליעד במשרד החדש. ציוד דוגמת כוורות גדולות, שולחנות דיונים וכד' לא תמיד ניתנים לפירוק וצריכים להובילם בעזרת מנוף.

 

 טיפים להובלת ציוד משרדי בעזרת חברת הובלות

  • תיאום ציפיות מקדים – בין המנהלים לעובדים ומול חברת ההובלות, מעבר למשרדים חדשים דורש תיאום ציפיות מקדים. רצוי לקיים פגישה עם חברת ההובלות טרם יום המעבר ותיאום ציפיות בנוגע לזמן, המחיר ואופן ההובלה.
  • סדר וארגון לפי נוחות החברה – חלקו את הציוד המשרדי לקטגוריות ולפי מיקום היעד שלו. בעת הפריקה, הציוד יונח בקרבת המקום בו יש לפרוק אותו ויקל על הימים שלאחר המעבר.
  • זמן להתחדש – חשבתם לעשות ריענון לציוד המשרדי? מעבר הוא זמן טוב להוביל רק את מה שצריך. תוכלו למכור או לתרום את הציוד הישן.

לפטופ ומחברת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Israeli flag

צרו איתנו קשר >>

דילוג לתוכן