שגרת היום יום סוחפת. בכל ימות השבוע אנחנו עסוקים בעבודה, בבית, בילדים, ורק בשבת יש לנו פנאי לעסוק בדברים שבקדושה. כשמכניסים קדושה הביתה, הופכים את האווירה של חיי היום יום לטובה ורוחנית יותר. כדי להכניס קדושה הביתה לא צריך לעשות הרבה. הבאנו לכם דוגמאות לתשמישי קדושה מעוצבים שיכניסו לביתכם קדושה, ועל הדרך גם יוסיפו יופי ויוקרה לעיצוב הבית.

 

תשמישי קדושה

בקלות רבה ובאלגנטיות אפשר להכניס הביתה אווירה של קדושה. לתשמישי קדושה יש הילה מיוחדת של טהרה והתרוממות רוח. עם כמה תשמישי קדושה מיוחדים בבית, תוסיפו יופי ועיצוב ייחודיים עם כלים שיהיו גם שימושיים עבורכם. כל יהודי ישמח לקבל במתנה תשמישי קדושה מעוצבים ומיוחדים.

 

עיצוב הבית

כשמוסיפים לבית אביזרי עיצוב, כדאי לעשות זאת באלגנטיות. להוסיף קישוטים בעיצוב יוקרתי ועדין כדי לא להוסיף בלגאן בעיניים. תשמישי קדושה מעוצבים מוסיפים יופי ייחודי לבית. המשמעות הנוספת שלהם, מעבר ליופי, מעדנת את האווירה ונותנת תחושה טובה ואווירה של קדושה בבית. נסו לשלב את תשמישי הקדושה כקישוטים לבית ותראו כמה טוב ויופי הם מוסיפים.

 

אימא מדליקה נרות שבת

יום שישי בערב, השמש כבר שוקעת, השעה הכי יפה ושלווה בשבוע. בזמן הזה כל אימא יהודייה מדליקה נרות שבת. פמוטים מעוצבים באלגנטיות יהפכו את הרגעים האלה לקסומים במיוחד. הנרות הדולקים והאש המרצדת המשתקפת על הפמוטים, משלימים את הקסם. את הפמוטים היפים כדאי להשאיר על המזנון או על מדף כקישוט לבית במשך כל השבוע.

 

יום השישי

בכל בית יהודי מסורתי או דתי מתאספת המשפחה ביום שישי בערב כדי לעשות קידוש. הקידוש מאחד את בני המשפחה סביב שולחן אחד ומסמל את תחילת יום המנוחה של העם היהודי. גביע קידוש מעוצב מייפה את שולחן הארוחה ומוסיף לאווירה הטובה. בשאר ימות השבוע הגביע יכול לשמש כקישוט בוויטרינה בסלון או במטבח. כיף של מתנה לעצמנו או לאחרים.

 

יין ישמח לבב אנוש

בין אם אתם שותים יין בקידוש ובין אם גם בשאר ימות השבוע, בקבוק יין מקריסטל רק יוסיף לאווירה. בכל ארוחת שבת וחג מוסיפים לשולחן גם בקבוק יין, שמשמח את הלבבות. כשמגישים אתי היין בבקבוק קריסטל, הוא מביא אתו אנרגיה טובה וחגיגית יותר. עריכת השולחן מיוחדת, אלגנטית ויפה משנה את כל האווירה סביב השולחן. בקבוק יין מעוצב יסגור לכם את הפינה.

 

יופי וקדושה

תשמישי קדושה מעוצבים מוסיפים המון לבית. השימוש בהם הופך את קיום המצוות לנעים ומלא בקסם. מעבר לכך, היופי והחן שהם מוסיפים לבית משנים את כל האווירה. אפשר לקשט את הבית בקלות עם אביזרים שיש בהם משמעות טהורה. אם אתם רוצים להכניס קדושה הביתה, תשמישי קדושה מעוצבים יעשו את העבודה בקלות ועם המון יופי. נסו את זה בבית J

כיפה וכוס

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Israeli flag

צרו איתנו קשר >>

דילוג לתוכן