חג הסוכות קרב ובא, אלפי הורים ברחבי הארץ נותרים ללא תשובה אחת ברורה: מה לעשות עם הילדים בחול המועד סוכות. אנחנו פה כדי לבנות לכם את הצ'ק ליסט המושלם לכבוד חג הסוכות.

בניית הסוכה

אחת מהמצוות הגדולות בסוכות היא לבנות סוכה, בניית סוכה יכולה להיות פעילות גיבוש מרתקת לכל בני המשפחה. בעת שהבוגרים בונים את הסוכה על כל צורותיה, הילדים הקטנים דואגים להכין את הקישוטים שיעטרו את הסוכה. כיום אנשים רבים סבורים שתהליך בניית הסוכה יכול לקחת המון זמן, אין להם את הידע בהכנת הסוכה. בדיוק מהסיבה הזו המון עסקים כיום מפעילים מערך של סוכות למכירה במסגרתם תוכלו לקנות סוכה בהתאם לכמות האנשים האמורים לבוא ובהתאם לתקציב האישי שלכם.

קישוט

 

בית הכנסת השכונתית

אין דבר עוצמתי מאבא שהולך עם בנו ואמא שהולכת עם בתה לבית כנסת, השילוב של בית כנסת, שירים ומזמורים ואווירת חג בנוכחות כל בני המשפחה יכולה להיות קסומה אם לוקחים אותה למקומות הנכונים.

 

לונדע – מוזיאון המדע לילדים

לונדע הינו מוזיאון ראשון בתחומו בארץ, המוזיאון לכל הגילאים ומעודד למידה חוויתית והתנסותית ברמות שטרם הכרתם!

בשטח של כ – 4000 מטר מרובע בתוספת 3 קומות גדולות ומרהיבות מפעילה לונדע מערך של למעלה מ55 מייצגים ומתקנים לרווחת הילדים, כל מתחם בשטח עוסק בתחום אחר ונותן לילדים את האפשרות לחוות צדדים של המציאות שעדיין לא ראו, תוך כדי בחינה של עצמם!

לונדע נבנה במטרה להעשיר את עולמם של הילדים ובני הנוער של מדינת ישראל, תודות לתורמיו הגדולים משפחת מנדל. בלונדע נחשפים הילדים לסיטואציות יום יומיות מורכבות ובו זמנית מתרגלים ניהול נכון של הזמן, התנהלות כלכלית, תקשורת בין אישית ואת כדור הארץ והכוכבים שמסביבו.

 

מרכז מורשת מנחם בגין

מרכז מורשת בגין הינו מפעיל הנצחה ממלכתי לאחד מהאישים הגדולים בתולדותיה של מדינת ישראל, מנחם בגין היה מפקד האצ"ל, הנציג את האופוזיציה ביד רמה ושימש כראש ממשלת ישראל. המרכז מנציח את פועלו, את חזונו, ואת רצונו לפעול למען חירות ועתיד מדינת ישראל.

במרכז ניתן לעבור חוויה אור קולית בלתי נשכחת בת 75 דקות, המספרת את פועלו של מנחם בגין, המבקרים אף יכולים להיות כחלק מחיזיון האור קולי ולהשתתף באירועים, ניתן לראות את פרקי חייו של הרצל מילדותו בפולין דרך פיקוד באצ"ל ועד עלייתו המוחלטת לראש הממשלה.

יש הסבורים שהחיזיון אור קולי אותו מציע המרכז נחשב למרתק ולמרגש ביותר בארץ.

המרכז צופה אל הר ציון וחומות העיר העתיקה ירושלים מה שמבטיח נוף עוצר נשימה ואופציה לטיול נוסף עם הילדים.

לא חסרים לעשות דברים בחג הסוכות, רק אל תשכחו לעשות אותם ביחד והכי חשוב תשמרו על עצמכם. חג סוכות שמח!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Israeli flag

צרו איתנו קשר >>

דילוג לתוכן