כל עסק שרוצה לפרסם ולשווק את עצמו עושה זאת היום באמצעות הרשתות החברתיות.

בין אם מדובר על בניית סוכה כשרה לקראת החג ובין אם ליידע את הלקוחות על מבצעים שונים, הרשתות החברתיות הן הפלטפורמה לכך.

המאמר יפרט כיצד לשתף באינסטגרם ביעילות וללא מאמץ.

 

מתי ומדוע בונים סוכה לעסק?

עסקים רבים משנים את העיצוב של בית העסק שלהם לקראת החגים ומקשטים אותם בהתאם לחג. כשמדובר בחג הסוכות, רוב העסקים בונים סוכה כשרה ויפה עבור הלקוחות אך מתקשים ליידע אותם על כך. המטרה היא להביא לקוחות לעסק והגימיק הוא הסוכה. לפיכך, הפרסום יהיה יעיל וממתג אך לא תמיד זול. אם בעבר היו משקיעים הרבה כסף על פרסום בעיתון, באמצעי התקשורת או באמצעות חלוקת פליירים לתיבות הדואר, היום ניתן להוזיל את העלות השיווקית ולעשות זאת דרך הרשתות החברתיות ובמיוחד באינסטגרם.

 

מדוע האינסטגרם היא פלטפורמה יעילה לפרסום?

האינסטגרם היא רשת חברתית שמדי יום נכנסים אליה אלפי אנשים העוקבים אחר חבריהם, אחר ידוענים שונים ואחרי עסקים שונים. כל עסק שרוצה למתג את עצמו ולהגיע לקהל לקוחות מסוים פותח חשבון עסקי באינסטגרם ומעלה מדי יום תמונות, סרטונים, תכנים רלוונטיים ומעדכן את לקוחותיו במבצעים וחידושים שונים. אותו קהל לקוחות מייצר עם העסק אינטראקציה באמצעות תגובות, לייקים ושיתופים וכך מגדילים את היקף הלקוחות. כך שאם למשל בונים סוכה לעסק לקראת חג הסוכות והעוקבים משתפים ומגיבים, הפוסטים מגיעים גם לחברים שלהם ומופיעים גם בפיד הראשי של עוקבים אחרים מכיוון שיש כמות גדולה של שיתופים, לייקים ותגובות. ביחד עם זאת ועל מנת שזה יקרה צריך לתחזק את חשבון האינסטגרם על בסיס יומי ואפילו שעתי, להשיג הרבה עוקבים, לייצר עימם אינטראקציה ולעבוד קשה כדי להשיג עוקבים נוספים. למרות זאת ישנה דרך קלה יותר.

 

איך משיגים עוקבים בקלות?

אם ידכם משגת תוכלו לשלם לפרסום ממומן באינסטגרם של אושיות רשת ולהשיג הרבה עוקבים. במידה ואתם לא רוצים להשקיע בעלויות גבוהות תוכלו לרכוש עוקבים, לייקים, תגובות ושיתופים בזול וללא מאמץ. השיטה היא להיכנס לאתר betop.co.il לשלם סכום מינימלי על מספר העוקבים שאותו אתם רוצים ולקבל באותו רגע עוקבים לפוסט או לתמונה שפרסמתם. כך שאם מדובר על פוסט המודיע על בניית סוכה לעסק יהיו לו אלפי עוקבים והוא יגיע גם לקהל היעד שלכם. באתר תמצאו מחירון המותאם לכמות העוקבים או הלייקים אותם תרצו לרכוש. בנוסף, מובטחת דיסקרטיות רבה ושירות מהיר ויעיל. חשוב לדעת שישנן חברות כאלו המוכרות עוקבים שעלולים להזיק לחשבון האינסטגרם שלכם מכיוון שאין להם חשבונות פעילים או שאין להם כלל חשבונות. לפיכך, חשוב לבחור בחברה אמינה שבוחרת עוקבים פעילים שיסייעו לפוסטים שלכם להגיע לפיד של עוקבים אמיתיים ובסופו של דבר יהפכו ללקוחות שלכם.

 

אפליקציה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Israeli flag

צרו איתנו קשר >>

דילוג לתוכן