יחד עם השינויים הטכנולוגיים שלא מפסיקים להיכנס לחיינו, הסמארטפונים הפכו לפריט חובה לכל מי שצריך להיות מחובר ללא הפסק לעבודה, לעסק, או לכל מטרה אחרת.

סמארטפון כשר, מעניק את כל היתרונות החשובים שיש במכשירים הללו מבלי לגרור לחשיפה מיותרת לתכנים בלתי רצויים. שימוש בסמארטפון כשר הוא מוגן ומפוקח, כך שאתם יכולים להנות משיחות טלפון, שליחת הודעות ואף שימוש באפליקציות חיוניות ובטוחות לשימוש, כמו וייז, שליחת סמס, בנקים, מיילים, קופת חולים ועוד.

אז אם כבר החלטתם שאתם צריכים סמארטפון כשר, איך תבחרו אותו בחכמה?

 

איך בוחרים סמארטפון כשר, שיתאים לצרכים שלכם?

לפני שתחליטו, כדאי שתכירו את האפשרויות השונות הנמצאות בשוק, החל ברמות כשרות שונות וכלה בסוגים שונים של סמארטפונים כשרים:

  1. טלפון מאושר – טלפון המשמש לשיחות נכנסות ויוצאות בלבד, ללא אפשרות לשליחת הודעות טקסט וללא חיבור לאינטרנט. חותמת ועדת הרבנים לענייני תקשורת נמצאת בחלקו הקדמי והוא נחשב לטלפון עם כשרות מהודרת במיוחד, ללא חיבור בלוטוס או וויי פיי, המכשיר מומלץ לקהל חרדי, שומר תורה ומצוות, המעוניינים במכשיר כשר למהדרין עם תמיכה לכרטיס סים בלבד.
  2. מכשיר מוגן/ סמארטפון שמור – מכשיר המאפשר לשמור על קשרי עבודה וקשרים עסקיים, במקביל לשיחות טלפון רגילות וללא פגיעה בקדושה הרוחנית. מכשיר זה מוגן ומושגח ברמה גבוהה, מחובר לחנות אפליקציות כשרה, המגבילה את השימוש לאפליקציות שימושיות בלבד, ללא פרסומות, או חשיפה לתכנים בלתי רצויים אחרים. סמארטפון כשר מגיע עם מסך מגע בגדלים שונים, ממגוון גדול של יצרנים, בעיצובים נאים ומרשימים ומתחלק לשתי קטגוריות עיקריות:
  • טלפון מוגן המופעל באמצעות חברות, הגובות דמי סינון חודשיים. סמארטפונים אלה מגיעים ממיטב החברות והמותגים, מופעלים באמצעות תוכנה כשרה ובאמצעות כרטיס סים כשר.
  • סמארטפון כשר מושגח – ללא חיוב חודשי וללא דמי מנוי, תוכלו לקבל מכשיר מושגח עם תוכנה כשרה, החוסמת תכנים בלתי רצויים, ללא צורך בתשלום חודשי על סינון תכנים. מכשיר זה מאפשר אפילו שימוש בכרטיס סים לא כשר, מפני שתוכנת ההפעלה שלו אינה מאפשרת חשיפה לתכנים לא כשרים בכל מקרה.
  • מרבית החברות המספקות סמארטפון כשר, יוכלו למכור לכם את המכשיר, רק לאחר שקיבלו אישור מרב הקהילה שלכם ובהתאם לצרכים שהוגדרו על ידו עבורכם.
  • האפשרויות משתנות מעט מחברה לחברה ויש להתאים אותן לצרכים האישיים שלכם. אם אין לכם צורך באפליקציות השונות, או בגלישה באינטרנט לצורך עבודה, כנראה שעדי לכם להסתפק במכשיר רגיל.

 

לסיכום

בחירת סמארטפון שמור, מושגח, כשר, או מוגן, תלויה בצרכים שלכם, כפי שאתם מגדירים אותם וכפי שהם מוגדרים על ידי רב הקהילה שלכם, אך חשוב לציין כי גם הציבור החילוני מתחיל להכיר ביתרונות של הסמארטפון הכשר, לצורכי חינוך, חיסכון ועוד, מה שרק מחזק את הטענה, כי סמארטפון כשר הוא מכשיר שימושי, יעיל ומומלץ לשימוש.

אייפון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Israeli flag

צרו איתנו קשר >>

דילוג לתוכן