קישוטים לסוכה בסיטונאות

רוצה להרוויח הרבה כסף ממכירת קישוטים לסוכה בסיטונאות? מתחילים למכור ערכות קישוטים המכילות בתוכן 14 קישוטים שונים! אתה תרוויח יותר מכל מכירה, הלקוח יקבל יותר קישוטים ותצא לו עסקה משתלמת יותר!

לקבלת הצעת מחיר

קישוטים בכל ערכה
שנות ניסיון
יבואן בלעדי
ערכות נמכרו ב2017

טעימה ממה שמכילה ערכת הקישוטים לסוכה

כוכב-1
שרשרת-גדולה-1
כוכב-2
שרשרת-גדולה-3
כדור-מגיני-דוד
שרשרת-מגני-דוד-צבעוני
שרשרת-שבעת-המינים-2
שרשרת צבעונית
שרשרת כחולה

קישוטים לסוכה בסיטונאות

מי אינו רוצה סוכה מושקעת ויפה לכבוד חג הסוכות? כולנו מוכנים להשקיע בקישוטים מרהיבים לסוכה ועל כן מדובר בהזדמנות פז מצוינת להרוויח מזומנים על ידי רכישת קישוטים לסוכה בסיטונאות ומכירתם לקהל החפץ בהם.

 

מדוע אנשים ירצו לקנות מכם קישוטים לסוכה?

בכל שנה, לקראת חג הסוכות אנשים רבים מנצלים את ההזדמנות, רוכשים קישוטים לסוכה בסיטונאות ומוכרים אותם לקהל הרחב. מדובר בעסק שעשוי להניב רווחים רבים מכיוון שקישוטים לסוכה הינם דבר מבוקש ביותר, כי הם חלק משמעותי משמחת החג, הם אלו שהופכים את הסוכה הפרטית של כל אחד לייחודית והם מאפשרים לכל אדם לעצב את הסוכה האישית שלו איך שהוא רוצה. בסופו של דבר, בחג הסוכות הסוכה הופכת למעין בית בשבילנו למשך שבעת ימי החג ולכן אנשים רוצים שתהיה להם סוכה יפה ומושקעת ומוכנים לשלם על כך ארבעת המינים בסיטונאות.

פלייר-כל-המוצרים
פלייר-שרשראות

אלו סוגי קישוטים קיימים בשוק?

קיימים מספר סוגים של קישוטים לסוכה, כמו פלקטים וכרזות מצוירות, עליהן בדרך כלל נכתב משפט ידוע או פסוק המדבר על ענייני חג הסוכות, קישוטים צבעוניים ומבריקים בצורות ואורכים שונים ומגוונים שתפקידם העיקרי הוא לייפות את הסוכה ולהשרות בה אוירה שמחה וחגיגית וכדומה.

כשרוכשים קישוטים לסוכה בסיטונאות, כדאי לשים לב שהקישוטים מתחלקים לסוגים שונים, הן מבחינת הנושאים, כגון שבעת המינים, משפטים על שמחת החג, שבחה ויופייה של ארץ ישראל וכו' וגם סתם קישוטים נחמדים שאינם מאופיינים בנושא מסוים והן מבחינת המראה, מומלץ לרכוש קישוטים גדולים וקטנים, קישוטים שתולים על הדפנות וכאלה שמחברים לסכך הסוכה, פלקטים וכרזות וגם קישוטים תלת ממדיים. לדעתנו, ככל שתרכשו מספר רב יותר של סוגי קישוטים לסוכה בסיטונאות, יותר אנשים ימצאו את מבוקשם בדוכן שלכם וכך תצאו מורווחים.

גם הציבור החרדי אוהב לקנות קישוטים לסוכה בסיטונאות – ראו את הסוכה של חוי ארנפלד שמקושטת כל כך יפה.

עשה זאת בעצמך-למה וכמה?

רעיון נוסף שצבר תאוצה בשנים האחרונות, הינו מכירת חומרים להכנת הקישוטים בסיטונאות בנוסף למכירת קישוטי הסוכה המוכנים. לדוגמא, ניתן למכור רצועות נייר צבעוניות בצורת מלבן, מהן יכינו הקונים שרשראות לסוכה. הכנת הקישוטים באופן עצמאי, הינה חוויה מיוחדת במינה, המגבשת את המשפחה ומפעילה את הילדים והמבוגרים כאחד תוך יצירת תחושה של התרגשות לקראת החג המתקרב, וכך אנשים מרגישים שהם יותר שותפים ומחוברים לסוכה שלהם ולכן קיימת מוטיבציה אצל הציבור לרכוש גם חומרים להכנת הקישוטים בעצמם.

למה זה משתלם לכם?

שוק קישוטי הסוכה בסיטונאות נחשב לזול יחסית, ועפ"י סקירה קצרה של אתרי אינטרנט המציעים למכירה קישוטים לסוכה בסיטונאות, ניתן להסיק שקניית קישוטים בכמות סיטונאית מוזילה משמעותית את העלויות, ואף על פי כן הנחה זו אינה מחייבת את המוכרים לציבור הרחב למכור במחיר זול מהרגיל, וכך הם מרוויחים יותר באופן משמעותי. 

לסיכום, מכירת קישוטים לסוכה מיטיבה הן אתכם, המוכרים שעשויים להרוויח כסף רב, יחסית בקלות והן עם הציבור הישראלי כולו שייהנה מסוכות מקושטות וחגיגיות. חג שמח!

הסרת שיער בלייזר
Israeli flag

צרו איתנו קשר >>

דילוג לתוכן